Sågning av bankerna IGEN!

Skillnaden mellan bolåneräntan och reproräntan är nu rekordstor, jag är upprörd. Jag har inga lån, likväl blir jag upprörd på bankerna som bara ska tjäna pengar på skattebetalarna. Ta Ert eget ansvar och lura inte upp folk. I tisdags sänkte Riksbanken styrräntan men bankerna tänker inte göra något? Dom ska bara håva in och fylla ladorna och dom pengarna kommer ALDRIG kunderna till del. Bankerna har förklarat att anledningen är höjda kapitalkrav i skuldkrisens spår, vilket skulle fördyrat deras upplåning. Det här tror INTE bankerna själva på!!!! Bankerna har faktiskt den bästa täckningen i Europa. Hör Ni hur illa det rimmar. Låt mina barn och andra unga familjer få lägre ränta på sina lån.....JAG KRÄVER DETTA!
SBAB har nästan tredubblat räntemarginalerna på senare år.
Nu får regeringen göra något. BORG gör något, Du är ju min HJÄLTE (läs tidigare inlägg).



Som Ni märker är det inte bara jul i mitt huvud! Ibland blir man bara så ilsken. KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Herregud, varva ner innan du får huvudvärk!

:)

Ses imorgon lilla mamma!
Chris sa…
Jag blir galen!?/KRAM
Chris sa…
Är det ingen mer än jag som är upprörd??????

Populära inlägg