Blandad kompott

Hej här kommer lite smått och blandat!
Har mycket att styra med idag, här ska bli party. Ja, snarare en liten härlig snackmiddag med goá vänner. Många av dom har varit på resande fot så jag hoppas dom har mycket att berätta.
 
  
Kommer Ni ihåg att jag skrev om India Hicks för ett tag sedan, det högadliga engelska äventyrskan.
Nu fick jag hennes underbara handcreme i vacker förpackning i present, India Hicks Island Living, Spider lily. Märket är Crabtree & Evelyn. Tack snälla Maria, vilken lyx.
Bloggerska med chokladmask, hemskt, luktade inte gott!
Maken ville att jag skulle gapskratta så allt krackelerade, bilden efter denna är sådan. Jag ska gå till Jennie min hudterapeut istället, hon kan hon.

Rowling nya bok skriven för en vuxenpublik, gillade jag inte alls.
Sorry Julia jag vet att Du gillar den.
 Älskade tulpan och tänk så billiga den är nu mot när tulpanmanin rådde på 1630-talet i Nederländerna. Tusentals gulden kunde betalas för en enda lök.
Det var faktiskt historiens första finansbubbla. 
Nu råder bara njutningsfull tulpangalenskap.
KRAM C 

Kommentarer

Maria EB sa…
Trevlig bloggpyttipanna - hoppas kalaset blir trevligt!
Chris sa…
Toppen var det kram

Populära inlägg