Solskenshistoria från........


................affären.
I lördags kom det in två härliga kunder, dom hade shoppat loss och visade sina alster för mej och jag blev jätteglad i ett par skor, svarta Gaborskor med precis lagom klack, just ett par sådana som jag behövde och som jag önskade att jag hade hittat. Det finns ett par kvar sa kunden, vad har du för storlek? Det var MIN storlek som fanns kvar, jag springer och köper skorna åt dej, du måste ju vara i affären sa kunden!? Hjärtligt tack, Christina (så heter kunden)!
Skorna satt som ett smäck! Vad dom kostade...........halva priset, det blev 575:-. TOPPEN!
Ibland är det inspirerarande att vara på www.inspirationab.se


Snygga va? Och så bekväma, invigdes i lördags. 
Dagens bloggerska i julklappströja, tack Carro.
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Dom är ju skitfräna. Hade en helt annan bild i huvudet efter din förklaring. Happy walking!
Chris sa…
Bekväma är ordet! Thanks!

Populära inlägg