YSL blir film

Modeskaparen Yves Saint Laurents liv ska bli film, såååå spännande. Måste jag bara se!
Den franske fotografen Jeanloup Sieff (1933–2000) har tagit dessa fantastiska bilder. Hans fotokonst fanns utställd på Moderna Museet 2011. Såg inte utställningen, tyvärr!


Vilka starka bilder. Bilderna är tagna i Paris 1971.
Bilder från nätet.

Denna YSL-dräkt har jag till salu, den är kornblå boucléull av hög kvalitet, storlek M eller stl 38, använd ett par gånger.
Jag sålde desssa underbara plagg i min affär på 80- och 90-talet. Jag var i Paris på YSL och köpte in, det var tider det!
Jag vill ha 2.000:-, kanonpris, hoppas denna snygga dräkt hittar en köpare.

Kommentarer

Camilla sa…
Hej igen, du måste klicka in på en bild för att komma till kommentarsfältet...modernt värre!
Kram Camilla
Chris sa…
OK! Tack o Kram

Populära inlägg