Snygg katalog

Hallå lördag,
jag har problem med bildöverföringen ännu men jag letar i mitt arkiv och där finns det bilder i massor.
Detta inlägg tillägnar jag Gudrun Sjödén, född 1941 och still going strong, hon är kläddesigner. Hon växte upp i Västmanland och utbildade sig på Konstfacks textil- och modelinje.
Sin första butik öppnade Gudrun Sjödén 1976 på Regeringsgatan i Stockholm. Hon driver också ett postorderföretag som säljer de av henne designade kläderna, accessoarer och textilierna.
Jag är ingen storkund av Gudrun Sjödéns kläder men beundrar henne otroligt, det finns ingen som gör så fina kataloger som hon! Jag ser alltid fram mot att kolla in och se vad hon hittat för teman för sin nya kollektion.
 


 
Hoppas Ni tycker bilderna är vackra, dom är från julkatalogen.
Jag har så mycket nytt att visa Er som ligger i kameran, hoppas dottern kan hjälpa mej att få in bilder, jag får abstinens om jag inte får blogga.
Ikväll ser vi "Stjärnorna på slottet" eller hur?
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg