4 Juli.

Idag är det bloggerskan födelsedag!
Det är Amerikas Nationaldag, Tommy Körberg fyller oxå, Drottning Sonja hänger med, Arne Hegerfors oxå! Grattis till ALLA som fyller idag!
Några märkvärdigheter blir det inte.
 
Min födelsedagsblomma är pion, så länge mormor levde fick jag det av henne, nu köper jag den själv!
Min födelsedagstårta är marängtårta med grädde och massor av jordgubbar.
Lite god skumpa tycker jag passar denna dag!
Födelsedagspresenten blev en länge efterlängtad tulpanvas (gammal) i silver införskaffades i Helsingborg, har varit där snart en vecka igen! Nyss hemkommen, jag ska berätta mera om denna tripp!
 
 Den här bilen körde vi om på E4 på väg hem till småstaden.
Vid vår fikaställe på Laganrasten kom han och parkerade vi sidan om oss, han lovade att köra förbi hemma och lasta av tre burköl!!
Tror Ni det blir ett livat party?
 
Pion på Er!
 
Marängtårta på Er!
KRAM C

Kommentarer

Carro och Andreas sa…
Hipp hipp hurra!!!
Chris sa…
Tack snälla ni kram

Populära inlägg