SHOPPING!

Hej hur har Ni det? Har Ni semester?
Nu har badandet kommit igång, HÄRLIGT!
Jag har shoppat lite, en del på REA en del utan REAlapp.
 


 Vad tycks om dessa snyggingar, från Scorett, vackert hallonröda, jag gillar dom!
 Från Saluhallen på Magasin 36 i Höganäs kommer denna läckra pasta!
 En superskön linneskjorta från Zara.
 Födelsedagspresenten till mej själv, ett halvt kilo silver från 1931 gjord av Hallbergs guldsmedsfirma, vackert cisilerad, tips köp silver det är billigt!
Pokalvas heter det men jag säger tulpanvas.
Finblus med silvertaggar på kragen!?
Från Butiken på Magasin 36 i Höganäs.
Skjortan och jag ska snart gå på party!
 Älskade Sloggi, ta 3 betala för 2, just löööve it! Denna gång med spets, lite får man väl unna sig!?
 Två härliga sommartröjor en i bomull från Butiken på landet och en i linne från By Kelly i Linköping.

 ÅH, så en massa härliga grejer från Body Shop och TACK Body Shop för att jag fick 100 kronor i födelsedagspresent!
 
Lite sommarshopping från mej!
Gör Du några fynd?
KRAM

Kommentarer

Carro sa…
Snygga skor. Fräsiga!

Hoppas dom får användas många soliga dagar:)
Chris sa…
I skinn och dom är jättesköna och samtidigt väldigt söta! Bra kombo! Kram
Maria EB sa…
Verkligen snygga skor o väldigt mycket "du". Själv fick jag ihop en del bra grejer i London faktiskt. Bl à linneskjortor som ju är toppen på sommaren. Kram
Chris sa…
Jag börjar gilla linne mer och mer! Du får visa! London vilket eldorado fot shopping! Köpte du något spännande garn? Kram

Populära inlägg