Lässommar!

Hej alla mina bloggläsare!
Har Ni hängmatta?
Inte jag.
En sommar utan böcker är ingen sommar.
I affären har jag ett bibliotek ja, inget fint men ett rum med böcker.
Det är nästan alla mina inköpta böcker genom livet som sälj ut nu.
Jag har startat min sommar med att läsa om böcker!
Ååååh, så kul det är med gamla godingar!
 Jag började med en hög Agatha Christie, förvånsvärt bra!
Kolla in vår klippa vid sjön Sommen, underbart!
 Den här står på tur.
"Djärv, rolig, elegant erotisk. Den här boken kan bli odödlig"! Enligt Punch, London 1966.
Mr Grey släng dej i väggen, jag har läst en av dessa boken och det var en av dom tristaste böcker  jag någonsin läst!
 Ett gäng pocketar, lätta att ta med. Är det någon som vet vem synonymen Bo Baldersson är?
Är det fortfarande en hemlighet?
 Oss antikhandlare emellan!
Kanske läser jag den här? Har inte bestämt mej, kanske för gammal!
Ha en god lässommar, saknar Du böcker finns dom hos mej
Storgatan 9B, TRANÅS
Pris. 100:- för 7 stycken böcker!!
KRAM C
 


Kommentarer

Populära inlägg