Trist historia!

Hej, jag vet att allt inte kan vara jättekul jämt och jag är beredd på att ta emot tråkiga saker, precis som alla andra.
Men ibland blir det lite onödigt dumt!?

Jag torgade i fredags morse före jobbet, mötte då en "gammal god antikvän", vi pratade ett tag och så sa han: "du måste nog skylta om lite oftare i affären, så det ändrar sig lite och inte bara visar samma gamla saker hela tiden..............och det är inte bara jag som tycker så utan det är många som säger så"!!!!!!!???????

Jag ska erkänna att jag skippade lite efter andan och undrade om jag hört fel (jag som nyss varit och skyltat om), jag blev lite ledsen och lite upprörd men mest f-b.
Vi som skyltar om hela tiden och städar och gör snyggt!
Vi sätter en ära i att förnya oss lite.
Och får väldigt mycket respons just för detta.

VAD är det som gör att man kan säga så här?
Jantelagen?
Avundsjuka?
Elakhet?
En dålig dag?

En sak kan jag säga, någon god antikvän är detta inte länge. Lite mer saklig kritik får det faktiskt vara.

Två vackra bilder från en nyskyltad affär!
KRAM C

Kommentarer

Camilla Borg sa…
Har man inget snällt att säga, säg inget alls! Citerar Stampes mamma i filmen Bambi! Fy för otrevliga människor!
Chris sa…
Håller med dej Camilla, visst är det onödigt.Liten som människa eller hur?
KRAM
Maria EB sa…
Jamen....han måste ju ha en skruv lös...minst!!! Skit i honom och gläd dig åt att du har en jättefin affär med ständigt nya tips och inspiration. Och det är vi många som tycker!!! KRAM
Chris sa…
Visst kan man bli lite ledsen men nu skiter jag i det! Tack Maria kram
Mollys Hus sa…
Inget att bry sig om! Ni skyltar ju om jämt, det vet ju jag som går förbi flera gånger i veckan!!!
Mollys Hus sa…
Inget att bry sig om! Ni skyltar ju om jämt, det vet ju jag som går förbi flera gånger i veckan!!!

Populära inlägg