Ett möte i Ängelholm

Hej kära Du!
Så blev det då äntligen ett möte med vintage by Nina, Nina Hartmann och hennes Tore, ett spontant möte i deras affär i Ängelholm. Den har bara öppet på lördag men Du kan besöka deras webbutik.
Jag har skrivit om vintage by nina förrut i min blogg!
Nina har skrivit flera underbart inspirerande böcker, i höst kommer en ny, den bästa enligt Tore!

Ett inspirerande möte med med två proffsiga och kreativa människor. Två som ger järnet!
Gillar Du vitt, vitt, vitt, slitet, mässing, sten, metall, korgar, balettskor, balettkjolar och en och annan svan?
Då är detta något för Dej! www.vintagebynina.com Finns oxå på FB.

Nina var mycket tydlig med att säga att skulle jag ta bilder, var det på det som hon dekorerat färdigt, inget halvfärdigt slarv skulle med på mina bilder, så jobbar ett proffs!
Här kommer några pics!
 Affären i Ängelhom, bara öppen på lördagar.


 Bloggerskan bakom fattigmanssilvret!
 Vackra miljöer, Ninas sätt att leva förstod jag!
Franskt.
Tack Nina och Tore för besöket.
Har Ni vägarna förbi är Ni varmt välkomna att titta in!
Jag lovar Tore, jag ska hälsa till Christer A i småstaden.
Åh, dessa berikande möten.
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg