Till kära "Stickorna"!

Hej alla "Stickor" var Ni än är!
Härmed sänder jag Er lite inspirationsbilder inför hösten.
Samtidigt vill jag önska Er en härlig semester.
NJUT!
Vi ses på höstkanten.
För Er som inte vet........."Stickorna" är sex tjejer som stickar varje måndag och har skitkul och vi gör såååååå snygga grejer!!
 Stickhäfte från 1945.
 Kan detta vara något????
Getingmidjan ger lite problem!?
 Vem vill inte ha en fransk touche?
Denna tröja är min favorit!
Ska den stickas gäller det att hålla tyst och räkna maskor.
Jag känner stor tveksamhet inför mössan!
 
Köpte Du något snyggt garn i London Maria eller var det köpförbud på garn???
Kram på Er tjejer.
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Haha, toppen med lite nostalgi. Och jag gjorde ett fint reafynd i Rowan Yarn's-hörnan på Liberty. Blågrått alpackagarn, supersoft.... Får ser vad det kan bli. Är inte riktigt klar med gröna koftan än. Tack för stickhälsningen och ha det riktigt skönt du med! Kram
Chris sa…
Rea fynd gillar vi! Alpackagarn, nu blir jag riktigt avis! Nu kom regnet vräker ner......efter regn kommer solksken, ha det Maria/KRAM C

Populära inlägg