Big Mac Smash TacosđŸ€© Recept.

Hej!

Jag gör som mÄnga andra jag gör Big Mac Smash Tacos!

Gott blev det och vÀldigt enkelt att göra.

LÀtt att variera med olika grönsaker och sÄser, allt efter egen smak.

SÄ hÀr gjorde jag.

Smash Tacos

Ta den fĂ€rs Ni gillar. 

Mjuka Tortillas, medium size.

Tryck ut fĂ€rs pĂ„ tortillasen,  platta till ordentligt

Krydda med salt och peppar.

Stek i varm panna utan fett

Tryck till lite.

VÀnd pÄ andra sidan och stek pÄ oxÄ.

LÀgg upp pÄ tallrik och servera med olika grönsaker och sÄser till.

Ni ser pÄ bilderna vad jag tog, glöm aldrig lök.

Jag avslutade med nÄgra droppar citronolja.

Min passion för citron Àr lite överdriven ........kanske!

SÅS:1

Creme fraiche och lite majonÀs.

Chilipeppar

SĂ„s 2

Creme fraiche

Sweet chilisĂ„s 


SĂ„s 3
Creme fraiche och lite majonÀs
Dijonsenap
Bostongurka

Himla gott och enkelt!

Lite nymald svartpeppar pÄ Àr aldrig fel.

Jag tog blandfÀrs.
NÀsta gÄng provar jag kycklingfÀrs eller lammfÀrs.


Ha en bra söndag.
Lycka till.
HĂ€lsning C

Kommentarer

AnnMarie sa…
Christina! Jag gÄr in ibland och lÀser pÄ din blogg. Blir alltid inspirerad av dina inlÀgg och tips, sÄ trevligt. AnnMarie Palmér
Chris sa…
Hej AnnMarie!
Tack snÀlla du.
Alltid roligt nÀr nÄgon hör av sig.
DĂ„ fĂ„r jag inspirationđŸ€©
Trevlig fortsÀttning pÄ sommaren.
Kram C

PopulÀra inlÀgg