Linköping

En dag i Linköping med en av döttrarna, det blev "shopping-light", det var tur!
En solig härlig dag med salladslunch mot en varm vägg på en uterestaurang på torget.
Alltid mycket folk i rörelse i Linköping tycker jag, det är så mysigt.



Esq, en härlig affär på Bokhållaregatan med ursnygga grejer, dom har just utökat sin affär. Ett STORT plus är den supergóa personalen. Här gjorde jag ett inköp som kom från House Doctor.Gör ett besök om Du är i faggorna!
Ni som läser min blogg kommer kanske ihåg att jag skrivit om dessa underbara lampkronor Ni ser i bild ovan. http://www.delacreme.se
créme del créme heter firman och kronorna kostar ca 10.000:-.

 
Nytt från by Kelly, mycket snyggt fläckigt, väldigt inne just nu. Fina höstfärger.
Såg oxå en underbart fin Missonikjol, jag kanske visar den en annan dag.
http://bykelly.se/
 
 


Indiska måste man bara kolla in (Ni vet min favvo där, deras dukar). Nu fanns det hur grymt läckra Buddhor som helst från 149:- och uppåt.
Vi avslutade med en latte i solen, trötta ben och ryggar. Det är slitsamt att springa i affärer!?
 
I ugnen står just nu mina goda nyttiga knäckebröd (se mina recept) ska serveras med en av mina favoritostar Saint Agur.
Ha en trevlig fredag/KRAM C


Kommentarer

Carro sa…
Önskar mamma en skööön helg!

Populära inlägg