Med känsla för antikt.

Hej sköna lördag, nu har jag jobbat klart för idag, ikväll blir det party!
Här kommer en kvinna som verkligen har känsla för antikt.
Marie-Louise Douglas arbetar som stylist, skribent och inredare, hon driver oxå det egna företaget Douglas Design.
Hon har 40 år i branschen och har nyss kommit ut med en bok som heter Med känsla för Antikt.
Hon skapar ett modernt hem blandat med antikviteter (ett hem när det är som bäst, tycker jag)!
Överdriv och gör avtryck är hennes devis.


Om du vill skapa ett verkligt personligt och levande hem – gör det med antikviteter! Låter det svårt? Kanske dyrt? Inte alls! Under Marie-Louise Douglas kompetenta ledning går det som en dans och det behöver inte kosta särskilt mycket.
Den här boken köper jag/KRAM C

Kommentarer

Sassa sa…
Hon gör fantastiska reportage i tidningar. Hon är "top of the line"!!!
Den boken vill jag också köpa!Kram
Chris sa…
Jag köpte den på ad libris för 150:-, billigt tycker jag. Kul vi har samma smak kram på dej Sassa

Populära inlägg