Mixat!


Här kommer en väldigt blandad mix!

1. Missonisatsning  hos Lindex måste ha blivit en succé, det blev snabbt tomt i affärerna och på nätet. Nu ligger en del på Tradera, min sjal kostade 199:-på Lindex, nu på Tradera 500:-, lite konstigt va?

2. Ont i bröstet, fått lite kortison så det ska bli lite lättare att andas. Förkylningen går som en E4 ner i mitt bröst.

3. Maken och jag har "halvhöststädat" altanen, vi hoppas nu på en Brittsommar!

4. Njuter av fredagarnas torgdag med efterföljande tjejfika.



5. I affären har vi satt in en "höstgrupp" i sammet, två clubfåtöljer och en soffa. I den går det att mysa rejält! Kanonbra pris är det på den också!


6. Väldigt kul är det att Ni besöker min blogg/KRAM

7. Mycket tid går åt att lära mej min ny Iphone, jag har inte haft någon innan, så det är mycket mycket nytt...........HJÄLP!

8. Trista program är det på TV tycker jag, bara gammalt och mycket skåpmat, jag väntar  på alla serier som ska börja. tex. Homeland.




8. Att min fina porslinsblomma blommar.



Porslinsblomman kommer ursprungligen från Kina. Den växer vilt i bl. a Kina, Japan, Malaysia och Indien. Underbart lättskött och fin är den.

9. Husets vin hos oss är fortfarande Valpolicella Ripasso från Castelforte........Gott.......Rött.

10. "Sexboken", Femtio nyanser av honom, är inköpt på Åhléns, ska snart läsas, väntar ett tag.......läs mitt tidigare inlägg om boken.

11. Att det är onsdag idag och en ny dag, bättre kan det inte vara/KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg