Gamla jeans - Nya jeans

Hej! 
Fredag, när jag kom till sjukhuset sa Carro "men mamma dina jeans har ju gått sönder där bak"!
Sluta driv med mej sa jag!! Men det gjorde hon ju inte........mina favvojeans hade gett upp och jag hade inte märkt ett dugg!! Linda och Lisbet, Carros underbara "syrror" på sjukhuset fick sig ett gott skratt!

Det kunde väl ha gått ett lite snyggt hål på knät!? Då hade ju jeansen blivit väldigt moderiktiga. Nu kastar jag jeansen jag kan ju inte gå med rumpan bar.

Favvojeansen är SLUT!

Som i en tanke, i bilen låg ett par nyinskaffade jeans, vilken tur.
Jeans från Gina Tricot, lite nötta, stretchiga och sköna, lite kortare i benet pris:499:-.

Önskar en trevlig kväll.
Nu kollar vi in finalen i Let's Dance.
Kram C





Kommentarer

Maria EB sa…
Haha, tur i oturen att du hade ett par nya. Vi höll lite på Steffo men Benjamin var ju så galet duktig - otroligt att ungen bara är 16 år. Hoppas ni får en fin lördag. Stor kram
Chris sa…
Ja det var ett svårt val, Steffo klarar nog att bli tvåa tror jag. För Benjamin hade det varit svårare!?
Ha en skön lördag/kram C
Carro sa…
Hehe... Ja det var kul, väldigt kul 😂
Dom nya jeansen var för övrigt perfekta, snygg färg och modell.
Chris sa…
Tack Carto! Kram på dej 💕💕💕💕
Chris sa…
Carro ska det vara!!💕💕💕💕💕

Populära inlägg