Hus till salu - Nästa destination

Hej alla bloggläsare!
Detta blir så småningom vår nästa destination!!
Vackert gatunamn tycker jag.
 
Detta innebär att vårt fina, härliga, underbara hus blir till salu.
Ett helt fantastiskt hus.
Välgjort, fint underhållet, bra planerat, bra material, härliga utrymmen, fin lättskött trädgård med (jätte) stor altan, stort dubbelgarage, förrådsbod byggd i samma stil som huset.
Vårt hus är inget lyxhus men det har kvalitet.
Köper Ni vårt hus får Ni mycket för pengarna.
Jag tänkte berätta lite om huset och trädgården på min blogg, Du kommer att hitta all information under fliken Hus till salu.
Lite dag för dag.


 
Hojta till om intresse finns!
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Kan bara hålla med i din beskrivning. Det är verkligen ett jättefint hus! Hade jag inte trivts så bra i mitt eget hade jag nappat direkt :-) kramkram
Chris sa…
Tack Maria! Du har så fint i ditt hus. Kram

Populära inlägg