Lucka 15/Spel

Lördag på Er!
Igår plockade jag fram spel och pussel, tro nu inte att vi är några storspelare för så är inte fallet..........men ibland är det rätt kul.
I väntan på att gratängen skulle bli färdig i ugnen tog vi ett parti Yatzy. Maken hatar att spela så han drack ett glas vin istället!
Ett parti Othello hann vi oxå med.
I kväll tar vi Trivial Pursuit eller Subarit (sällskapsspelet om det njutningsfulla livet)!
Vi avslutade kvällen med att se På Spåret, svåra frågor tyckte jag.

Den lilla söta tuppen överst i bild är ett pussel som jag brukar lägga en gång om året, färdigt blir pusslet i samma storlek som kartongen.
Jag ÄLSKAR mina appar med patiens och Yatzy, har Du testat?
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Javisst är det trevligt med lite sällskapsspel. Jag har också börjat leta fram våra. En del är dåliga och tråkiga, men det hör också till traditionen. Ha det så gött i snöyran!
Chris sa…
Lycka till med tärningarna/KRAM C

Populära inlägg