Lucka 7/Vichy

Oj, redan lucka 7! Tips på julkrämer kommer här.
Goda krämer det är min melodi och när man får så härliga krämer som Vichys blir man glad. Till vilket bra pris dessutom!
Köp själv, ge bort i julklapp, önska dej eller ge bort som en fin väninnepresent.
Här kommer några bra förslag. Tänk på att jag INTE är sponsrad det är mitt eget tips, hi,hi!

Helt underbar kräm, vacker burk mer säger jag inte.........PROVA!
Denna kräm är för alla åldrar.

Mitt livs första BB kräm, jämnar ut hudtonen, ger näring, passar känslig hud, ger lyster.
Detta är en foundation och det har jag inte använt i hela mitt liv, jag har bara använt lite rouge men denna BB kräm älskar jag! Innehåller mineralpigment.
OBS! Denna kräm är till en mogen huden.

Serumdroppar, väldigt dryg,skön.

Denna lilla vackra flaska ska jag köpa idag, present till mej själv. Krämen är inriktad på pigmentfläckar, solfläckar, passar känslig hud.
Alla dessa produkter är testade under dermatologisk kontroll, innehåller ej parabener.
Vilken vill Du ha?
KRAM C
 

Kommentarer

Anonym sa…
Köp på apotea.se för bäst pris ;-) Hälsningar Ebba
Chris sa…
Där ska vi alla handla fr.o.m nu. Tack för tipset Ebba/KRAM C

Populära inlägg