Nyårstankar

Nu ska jag avsluta år 2012 och gå in i ett nytt, 2013.
Det känns bra tycker jag.
2012 innehöll många glädjeämnen men också en hel del sorg.
Året blandades av bröllop, dop, student, gemenskap med vänner och familj, semester, resor, bortgång av anhörig och sjukdom, ta-hand-om-mamma-år, och jag får inte glömma öppnandet av affären  www.inspirationab.se  och så förstås vår nya tomt.
Allt har inte varit frid och fröjd men så är väl livet, vi kan inte alla tycka lika.

Jag önskar mej ett lugnare år 2013.
Jag önskar mej positiva människor, livet blir så mycket lättare, jag har bestämt att jag ska vara en positiv människa år 2013.


På bilden här tre generation, vi är fyra generationer.

Sorg, Toscana och nyår 2011/2012.

Möhippa i Tranås, bröllop på Örenäs Slott

Härliga gänget i Ungern,
Bullens varmkorv serverad vid naturreservatet vid Tåkern blev upptakten på vår sommarfest. 

Affären, hemma och student.

LCPM i keramikerns verkstad, nya bilen på väg till Västergötland, årets antikmässa i Helsingborg.
Nya tomten. 

Maken och jag i Helsingborg sommaren 2012, tomatmarknad i Skåne, årets bästa utställning i Helsinborg, inbrott.

Stickgänget, tänk vi träffas varje måndag, så underbart! Här ska vi inviga Karins nya pizzaugn, den dagen blev det inget stickat. Tack tjejer Ni berikar mitt liv.
Matlagningsgänget träffas då och då men inte lagar vi mat, vi bara äter! Här är korgen laddad inför bastubadet med efterföljande dopp i sjön Sommen.






 
Julen 2012 avklarad.
 
Min lilla krönika.
TACK för i år/KRAM C 






Kommentarer

Maria EB sa…
Vilken härlig krönika! Fina bilder som illustrerar just det du säger - livets olika ups and downs. Jag önskar dig och din familj ett härligt 2013 med fler ups än downs. Du kommer att klara ditt löfte galant. En stor GOTT NYTT ÅR-kram till värdens bästa bloggerska!
Chris sa…
Tack vilket beröm. Jag önskar er ett härligt nyår. Håll dej i spåret! Ser på FB att du ligger i. Känner mej som rena slöfocken! Ska hurta till mej efter nyår. Stor kram
Carro sa…
Gott nytt år bästa mamma!
Sassa sa…
GOTT NYTT ÅR och så fint med ditt minnesalbum i bilder. STOR KRAM <3
Chris sa…
Tack Carro och gott nytt år, hälsa alla från oss bamsekram
Chris sa…
Tack Sassa stor nyårskram till dej. Hoppas vi ses på det nya året. Kram

Populära inlägg