Lucka 21/Cancerfonden

Hej kära Ni!

I år har vi beslutat att inte skicka någon julpost,
en del av oss i familjen skänker pengarna  till Cancerfonden istället.
Jag väljer att stödja insamlingsstiftelsen Kvinnor och Hälsa som samlar in pengar till forskning som är livsviktig för kvinnor.
Läs mera på www.kvinnorochhalsa.com
Att jag valt just detta är bland annat för att jag är medlem i 1,6 miljonerklubben och vill stödja deras fina arbete.
Plusgiro 900152-0
Bankgiro 900-1520
Läs mer på www.1.6miljonerklubben.com


KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Klokt tänkt!
Sassa sa…
Så rätt!! Hoppas att ni får en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ! Ni är sådana personer som klarar av allt i livet. Jag önskar att jag hade lite av Er gemnenskap och styrka.
STOR JULEKRAM från Sassa Hoppas vi ses på det nya året <<<<<<3
Charolina sa…
Fint gjort älskade mamma. <3

Populära inlägg