Lucka 9/Adventsfester

2:dra  ADVENT.
I fredags var maken och jag på advents-öppet-hus, urmysigt, vädret var kallt och vitt, Småland bjöd på ett så vackert landskap. Marschaller lyste upp vår väg i vintermörkret. Inomhus bjöds det på läckra godsaker.
I går kväll var det goda vänner som bjöd på adventsfest, vänner som jag lärde känna när jag kom till småstaden i Småland, vår vänskap firar snart 40-årsjubileum, tack alla kära vänner för att Ni finns.
Tänk vad man blir bortskämd ibland! Det är härligt att ha goda vänner.
Hoppas Ni alla mina bloggare njuter av många festligheter i adventstid.
Jag önskar Er en skön söndag kanske en liten promenad skulle sitta fint idag!?



Kan Ni tänka Er att tomten kom på besök........med paket.
Ha en skön 2:dra Advent/KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
Javisst är det härligt med goda vänner och viktigt i både glädje o sorg!
KRAM tills vi ses imon
Chris sa…
Visst är det så.
Vi ses imorgon.
Hoppas resan var bra, såg fina bilder på FB/KRAM

Populära inlägg