Lucka 17/Tips

Hej, nu är jag här med lucka 17 och nu är det något Ni bara måste köpa........igen!!!!
Bra tips kan jag ju inte hålla inne med.
  

En hudvårdsprodukt framtagen för att göra ärr, bristningar och ojämn hudton mindre framträdande,
effektiv mot uttorkning och absorberas fint i huden, jätteskön, passar känslig hud. Jag använder den både till ansikte och kropp. Applicera 2 ggr/dag. Flaskan kostar runt 100:- och är väldigt dryg.
Innehåller: A- och E-vitaminer, naturliga växtoljor av Ringblomma, Lavendel, Rosmarin och Kamomill.
Kanske en bra extrajulklapp/KRAM C

Kommentarer

Lotta sa…
Undrar var köper man denna produkt?
Anonym sa…
Apotea.se såklart ;-) 98 kr, fri frakt och snabb leverans! /Ebba
Maria EB sa…
Gud vad bra - hur kunde du veta att jag behövde en liten extra present till min syster? Hon är lärare och ganska sliten nu i slutet av terminen - lite ny lyster och energi till huden tror jag kommer sitta finfint. :)
Chris sa…
Jag måste köpa en ny flaska Carro fick min härlig olja. En toppenextrapresent. Tack för tipset Ebba. Kram på Er vi hörs imorgon då det är My lucköppning/kram C
Chris sa…
Inte My utan min ska det vara! Kram igen

Populära inlägg