Lucka 6/Julskiva

Hej!Här kommer lucka nr 6, håll till godo.

Varje år köper jag ett par julskivor i år har jag köpt Rod Stewarts julskiva, Merry Christmas, Baby.
Dom flesta låtarna är jättebra men jag gillar ju Roddan!
Jag spelar mina julskivor när jag lagar mat, när jag äter, när jag fikar, när jag städar, när jag läser(!), när jag funderar, när jag behöver sjunga med lite, jag spelar hela tiden.
Har Ni spelat i halvmörkret under skymningstimman? Inte! Det rekommenderar jag varmt.
Tänd ett ljus, lyssna på Din musik och titta hur det mesta stannar upp en stund just under skymningstimmen. Jordens vackraste timme enligt mej! Den kanske inte ens finns överallt????



Här kommer en liten reklamsnutt om skivan. Är den något för Dej?
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Tack för tipset! Har laddat upp en ny spellista på Spotify och ska prova att stryka till Roddan - kommer säkert att gå galant! En gammal favorit som håller stilen. Kram
Chris sa…
Vissst gör han!
En månad om året kan få vara julmusik tycker jag.
Jag ska försöka laddar ner har inte provat ännu.
KRAM

Populära inlägg