Spode porslin

Hejsan!
Nu ska det handla om en favorit!!
SPODEporslin.
Spode är Englands äldsta porslinstillverkare som fortfarande befinner sig i sitt ursprungliga industriområde i Staffordshire Potteries. Spode porslin erbjuder ett brett sortiment och urval av mönster som är säker på att passa varje hem stil. Här finns allt möjlig porslin som vackra tekoppar,
fat, tallrikar och porslinsserier som Blue Italian m.m.


 



 Dom här tallriksunderläggen ska bli nästa inköp, pris ca 380:-.

Jag ska köpta en stor härlig tekopp.
Min gamla kop från mason´s håller på att bli utsliten.
Gamla klassiker tröttnar man aldrig på!
Bilder från nätet.

Jag ska besöka My Habitation och handla lite.
Kolla in HÄR

KRam C
 
 


Kommentarer

Maria EB sa…
Åh, blått Spode-porslin är en riktig favvo. Så himla vackert. Kolla även in www.royaldesign.se om du ska nätshoppa, dom har jättestort utbud. Stor kram
Chris sa…
Tack för tipset.
Det blir aldrig omodernt!
Trevlig helg/kram
Theo är född i Italien.
Carro sa…
Riktigt snyggt!!!

Och väldigt inne just nu. Äger man dessa kommer man alltid att använda dom
Chris sa…
Precis så är det kram på dej
sara sa…
hej! jag har en stor rund djup serveringsskål samt en sockerskål, ligger i kartongerna oanvända som jag vill sälja billit. hör av dig vid intresse, rahell_@hotmail.com

Populära inlägg