Låt färg komma in!

Oh, låt lite färg komma in i våra hus.
Nu har allt varit vitt så länge!!
Jag älskar dej Anna Spiro Du är bäst.
Du gör det vackraste, fräsigaste, häftigaste och läckraste inredningar.
Synd att Du bor i Australien, jag skulle behöva droppa in till dej lite då och då.
 
Hon använder sig av mycket textilier i sin inredning.
 

Kolla in en njutning för själen!!
 

Blå - Vitt porslin är hennes grej!
 

Vilket tips!!
 

Vacker samling kuddar.
 

Bilderna är från Anna Spiro
Låt Er inspireras, det gör jag!
Här kan Du läsa mer om på hennes blogg och om hennes affär.
Färg gör sinnet glatt!
KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Jag kollade bloggen och det var ju såvmycket snyggt. Sparade bloggen bland mina favoriter. 😊
Chris sa…
Helt underbara grejer. Den affären skulle
man vilja besök!!
Min favorit.
Dom bygger så fina inredningar.
Kram på dej
Maria EB sa…
Japp, nu blev det en till på favvolistan :) Jag gillar verkligen färg. Bra tips! Stor kram
Chris sa…
Jag lovar det blir en favvo!
KRAM

Populära inlägg