Fuck Cancer

Hej!
Jag har idag bakat den finaste och den godaste sockerkaka jag någonsin gjort.
Ja, jag vet egentligen inte om det är en sockerkaka???
Den innehåller 1 dl konjak.
Carro, dottern, frågade efter sex skivor om det fanns risk för onykterhet!?
Ni har redan fått receptet på bloggen.

Här har du receptet igen.
Karins konjakskaka.
 Är inte min kaka vacker?
Hela huset luktade vanilj och konjak.

Vi försöker hålla modet uppe.
Det har varit fruktansvärt jobbiga dagar för Carro och oss alla.
Tyvärr räcker mina ord inte till, situationen går inte att beskriva,
så jobbigt och svårt är det just nu.
Carro har ingen ork, ingen gnista, hon har ont, svårt att sova.
Det finns inget i kroppen som stämmer just nu.
Vi hoppas på att en bra period ska börja snart.

Vi bakar, lagar mat, små promenader, Tv, små utflykter och lite sömn.
KRAM C


Kommentarer

Anonym sa…
Tur att hon har sin fina mamma och pappa som ställer upp, tänker på er mycket. Kram till er alla.
LB
Chris sa…
Jag vet att ni gör det LB.
Kram till dej och Christer.
Ha en skön helg.
Vi hoppas solen tittar fram snart!!
Anonym sa…
Kram hoppas verkligen det vänder snart ❤
Anonym sa…
Läser med sorg i hjärtat....Hoppas på ljusare o varmare tider både i hjärtat o ute..där allt är så kallt just nu...Kramar till er o ha en trevlig helg efter omständigheterna¨...Gerd
Maria EB sa…
Dubbelfuck all cancer!!! Det är som du säger - ord saknas. Stor kram
Anonym sa…
Kändes så skönt att få krama om er i dag. Carro du är så fin hoppas ni hade en mysig lunch du o Tesse kramar Ida H
Anonym sa…
Instämmer med Maria! Stor kram/Åse
Jessica sa…
Hejsan. Även att jag inte känner er så lider jag med er något oerhört.. Ni finns i mina tankar faktiskt varje dag. Har läst din blogg länge och på något konstigt sätt känns ni som en del av min bekantskap. Hoppas på bättring snart för din dotter! Hon är tapper och en kämpe! Ta hand om varandra. Mvh Jessica.
Chris sa…
Kram på Er alla och ha en fin helg.
Anonym sa…
Måste vända snart. Ber till alla gudar att min fina vän ska bli frisk och vi ska hitta på roliga saker igen. Snart carro, Min fina, fina kämpe! 💕💕💕 många kramar Ida.m
Helena sa…
Hej Carro!
Vill bara skicka en styrke kram. Blev så berörd när jag fick läsa här på Facebook att du blivit sjuk.
Tänker på dig😊
Kram från din gamla säsongskomis från Lindvallen
Helena( från Varberg)
Chris sa…
Välkommen i gänget, Jessica.
Kram

Populära inlägg