Trånaden är över

Hej på Er!
Nu är vi hemma igen!
Det blev en del inköp i Skåne, saker jag trånat efter länge.
Nu blev dom inköpta!
Det finns fyra Apple Store i Sverige och ett av dem ligger på Väla i Helsingborg.
Supermodernt och ganska amerikanskt!
50 personer jobbar i denna store!?
Här gjorde jag mina planerade inköp.
 Glad och nöjd bloggerska!

Helnöjd ägare är jag!
Bara förpackningarna är en fröjd att öppna.
Nu ska jag starta min Ipad, så himla kul!
Packa upp nya väska och plånboken.
KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Grattis! Du kommer bli nöjd... Så länge som du pratat om en iPad.

Själv ska jag nog sälja min orangea Michael Kors väska. Vill ha den svarta iställettrir jag.

Iaf fina köp. 👍
Anonym sa…
Du gör helt rätt. Även jag som gammal PC användare har inhandlat en Mac book Air. Men inte riktigt kommit igång. Men gamla hundar......Trevlig helg på er kram Eva
Anonym sa…
Det är du värd! Ipad är fantastisk fråga min mamma som i julas blev fantast! 😉 kram på er!!
Anonym sa…
Just de förra inlägg var från Ida.m 😉
Chris sa…
Tack för uppmuntra.
Jag tycker den funkar jättebra.
Kram på er alla.

Eva paket har äntligen anlänt, Andreas kom ikväll, provning pågår just nu!
Superläckert!

Kram

Populära inlägg