Musik.

Ta en stund och njut av denna musik med
Malena Ernman och Jerry Williams.
Den är så mysig.
 
Counting Miracles
Duett från Malena Ernmans julalbum "I Decembertid" från 2013.
 
Räknar mirkler är precis vad vi gör, vi hoppas och vill ha mirakler.
Varje dag önskar vi det.
Varje lite förbättring ser vi som ett mirakel.
Just nu har Carro inte ont.
För en gång skull, helt otroligt.
Hon behövde inte extra blod denna gång, hennes kropp producerade lite nya blodkroppar själv.
Mirakler.
Hon är otroligt trött men det är inte konstigt.
Hennes kropp utstår det mesta just nu.
 
Välkommen mirakel, varmt välkommen till oss, till Carro.
KRAM Mamma
Kram C


Kommentarer

Carro sa…
Jag har inte hört låten eftersom jag sitter med iPad (men ska kolla via datorn senare).
Men jag tårarna började trilla när jag löste vad du skrivit. ❤️

Längtar efter dig älskade mamma.
Chris sa…
Längtar efter dej. Vi ses snart.
Vila mycket. För jag ska "köra" med dej
när vi ses!!!
Hälsa svärföräldrarna från oss.
Kramis
Anonym sa…
Underbar låt! Underbara ord! Och underbart
Att mirakel sker! Och fler blir det, tro mig! För
Det har jag bestämt !
Älskar er❤❤❤❤❤
Tesse
Chris sa…
Kram på dej kära Tesse.
Ibland behövs vacker musik med varma ord.
Kram från C
Anonym sa…
Åh vad glad glad jag blir över lite positiv läsning skönt att Carro inte har så ont nu hoppas det fortsätter så hälsa till henne kram Ida H
Chris sa…
Klart jag ska göra!
Tack för hälsning/kram från mej

Populära inlägg