I`m on the road again!!!

Hallå där!!
Nu gäller det att ställa undan nötskålar, choklad, godis, fikabröd och helgens alla fröjder.
Jag har just tagit en PW, mina ben var som stockar!!
Tungt och tufft, men det lättade tack o lov.
Jag kunde t.o.m springa lite på slutet!!
Nu får det bli vardag igen.
Lyxliv är härligt men inte jämnt.
Jag gillar vardag.
Jag älskar ordet LAGOM, det är sååå himla svenskt!
Nu vill jag längta efter en flaska gott vin...........lagom länge.

 Välkommen kära vardag.
Idag blir det pyttipanna med stekta ägg och rödbetor.
Inte det sämsta!
KRAM på Er alla.


Kommentarer

Maria EB sa…
Japp, dags för lite vardagsliv...annars vet man ju inte när det är roligt, som Alfons Åbergs farmor sa.
Kram
Chris sa…
Och det säger vi oxå Maria!
Man måste hinna bli sugen!
Kram på dej

Populära inlägg