Antikmässa

Hej alla glada!
På morgon idag har maken och jag varit på antikmässa, förväntningarna var inte så stora........som tur var. Men ett par grejer fick följa med hem.
Ikväll är förväntningarna STORA, jag ska gå på yoga.
Nu blir det en vilostund med helgtidningarna, Leva&Bo, Expressen, Hallå, jag köpte trädgårdstidningen oxå idag ( 69:- kronor kostade kalaset)!
Jag tyckte det behövdes lite inspiration inför vårsäsongen/KRAM C


En gammal trälåda från Argentina som en gång i tiden varit fylld med päron, lådan är stämplad 15 februari 1958, jag säger som Ernst sånt går jag igång på!




Så himla läcker ljustake i renhorn från Handöl, jag tror det ligger i Åre Kommun i Jämtland. Har säkert tagit många timmar att göra.
Tänk i en liten stuga i fjällvärlden, där skullen den bli pricken över i!



En and som är en patéskål, gammal men i ett perfekt skick. Det var vad jag hittade på denna antikmässa.
KRAM C

Kommentarer

Populära inlägg