Italien

Varav hjärtat är fullt..........Ni vet.


Villa Capponi är en privatägd trädgård i Florens öppen bara efter överenskommelse med ägarna. Vilken trädgård, utsikt över hela Florens och här har jag varit, ett minne för livet.
Titta på blåregnet, här trivdes bloggerskan.
Citronträdgården var full med citronträd planterade i vackra krukor kringgärdade av blå lobelior.



Detta är Italien.
OBS! Hoppas att Ni ser att det är vit tryffel på pastan! 
Jag önskar Er alla en trevlig Valborgsmässoafton. Den ska firas med svensk mat i en svensk trädgård, UNDERBART KUL.

GRATTIS till Lotta, Sofia, Amanda och Emma som heter Mariana och har namnsdag idag/KRAM C

Kommentarer

Däär vill jag leeva o dääär vill jag dööö.. Waow. suck...måste varit gudomligt..
Tack snälla för att du uppmärksammade att videon var borta ändrade den och då åkte den gamla bort. nu är den uppe igen!! Kram o Gla'Valborg!! Ska till Skansen i kväll.. verkar bli jättefint väder!!
Anonym sa…
Vi grattar även Emma som är en av Marianorna :). Vilka underbar resa du verkar ha haft, den vill vi höra mer om. Kram från Rök
Chris sa…
Jag ska kolla videon. Jag önskar dej en härlig kväll på Skansen. Toscana......underbart/KRAM
Chris sa…
GRATTIS Emma, jag skiver in dej mitt hjärta/KRAM

Populära inlägg