Glad Påsk på Er!

Idag vill jag önska alla mina bloggare en härlig PÅSK.
Vi struntar i vädret det får bli som det blir, bara vi har kul! Stor inköpsdag idag kyl, frys och vinställ ska fyllas. LYCKA TILL, köra ett varv med dammsugaren oxå.......men vad gör man åt fönstren, urdammiga och gatan är inte sopad ännu!!? Hoppas solen gått i moln när gästerna kommer.

GLAD PÅSK önskar jag Er!


Skärtordagen tänker jag starta med en cykeltur till stan där väntar mina kompisar, NU blir det förmiddagsfika och lite tjatter/KRAM C

Kommentarer

Anonym sa…
Glad påsk önskar K, C o A! Kramar
Chris sa…
Glad Påsk på er, vi ses ngn dag i påsk/KRAM
Carro sa…
Glad påsk önskar vi från Azorerna!!! :)
Chris sa…
Tack Azorerna, kolla om korna har olika långa ben.......det är ett UPPDRAG. Vi badade i varma källor det tycker jag ni ska göra. Hälsa GRATTIS till ASgneta på födelsedagen från oss/KRAM
PS snöar för fullt nu!?DS

Populära inlägg