Ett härligt liv!

Ibland känns livet så bra, när man gör det man vill och blandar lite av allt.........eller????

  • Zumba såååå himla kul och så svettigt
  • Promenader även om vädret är risigt
  • Missade kören igår men det kommer fler tillfällen så är det ibland
  • Läser min braiga bok.......återkommer om den
  • Vattengympan, bara två gånger kvar på denna termin, vill ha mer
  • Massor av nya tidningar som ger inspiration
  • Ett spännande meditationspass på 1 1/2 timme, det gav mersmak
  • Maken och jag målade en byrå svart, nu ska beslagen på
  • Har idag varit hos mamma i Linköping, fixat till det hos henne med blommor och blader, gjort gott kaffe och pratat
  • Köpt mina vita utefåtöljer på Ikea, dom är nu monterade och står i solskenet och är bara så läckra
  • Pratat med nära och kära i telefon
  • Vi jobbar vidare med affären, det går framåt
  • Nu ett möte i Kyrkofullmäktige (det visste Ni inte). Jag gillar att ta ansvar för vårt kulturella arv, jag älskar kyrkobyggnader, dom är så spännande och vackra. Har Ni tänkt på hur fint det är på en kyrkogård? Dessa gamla gravstenar som berättar en historia och samtidigt INTE berättar allt, vi får använda vår fantasi, det är lite spännnade.
  • Sist men inte minst kära bloggare, att skriva till Er/KRAM C  
 
Stolen är min, köpte två, väldigt bekväm, Ikea 995:- st. kan stå ute!/KRAM igen.

Kommentarer

Carro sa…
Snygga! Bra köp!!

Härligt ska livet vara :)
Chris sa…
Visst är det så.....puss
Sassa sa…
Så snygga, IKEA är fantastiskt! Jag både älskar IKEA samtidigt som jag tycker att de konkurerar ut allt och alla. Kram
Chris sa…
Precis så är det. Hatkärlek men dom har ökat intresset för inredning det är positivt. Ha en skön helg/KRAM C

Populära inlägg