Gästinlägg - Magasin 36

Hej hej,

Här är bloggerskans yngsta dotter som skriver - tänkte göra ett gästinlägg!

Idag blev det en lördagstur, bla. till Ängelholm och Höganäs, besök på Magasin 36 och en och annan loppis och antikaffär.

På Magasin 36 förberedde man för fullt morgondagens "Bröllopsmässa deluxe" och det var faktiskt en av anledningarn till att vi åkte dit. Jag hade nämligen fått förfrågan om jag vill lämna in min brudklänning till försäljning, vilket jag tyckte var en kul grej. (Givetvis inte den jag ska bära nästa helg:)

Härlig inredning!
Porslin, lampor, mattor, kläder, möbler, blommor - ja här finns allt!
Ett axplock från Magasin 36 i Höganäs.
Bröllopsmässa Deluxe imorgon söndag. Modevisning och ett bröllop live!

Nyhet är att man ska öppna en saluhall och restaurang inne vid dom gamla brännugnarna, hur coolt som helst. Skulle varit färdigt i påskas, men har blivit lite försenat.

Kommentarer

Chris sa…
Vilket fantastiskt inlägg, tack Carro! KRAM vilken vecka vi har framför oss/KRAM
Chris sa…
Tack igen så fint du gjort/KRAM
Carro sa…
De var de lilla. :)

Populära inlägg