Direkt ur hjärtat!?

Herregud, vad är det för mode???
Tv-program och radioprogram håller nästan kurser om HUR man ska slå in julklappar!!!
Det får visst inte vara fel färg på pappret till en viss person och så vidare........
Jag gillar inte att slå in paket.
Jag tycker det är döööööötrååååkigt!!
Och just nu är det inne att ha en verkstad full med papper, stjärnor, glitter, snören klipp och klistra, hela kanelstänger, nötter och torkade apelsinskivor!!
Dessutom sa dom på radion nyss att man inte får slänga en snörstump, för den kan komma till nytta fortare än man anar.
Va?
Tur att alla vi människor är olika, det uppskattar jag.
 Dom sa oxå på radion att presentinslagningen var viktigare än presenten!!
Snälla tomten jag vill gärna ha ett par Ballykängor storlek 38, bruna, det gör inget om dom ligger i en konsumpåse!
Tomten behöver inte dekorera påsen med några polkagrisar heller!
Tack på förhand.
KRAM C

Kommentarer

Carro sa…
Hehe ... Du är rolig du.

Men du älskar iaf att GE bort presenter. Den saken är klar. 😃
Chris sa…
Det har du rätt i!
Och jag försöker slå in men tycker inte det är lustfyllt!
Tycker paketinslagningen har lyfts till höjder där det inte hör hemma.
Kram på dej!
Welcome home for Christmas.
Maria EB sa…
Hoppas tomten kommer med ett par Bally i en konsumpåse till dig - det är du värd. Det ser nog lite kul ut under granen oxå. Hehe! Tycker själv att det är ok att slå in EN paket, men inte fler. Och inte under superstress dan innan julafton. Kram
Chris sa…
En paket är ok för mej oxå! Men 24 som ska vara dekorerade..........aldrig i livet!
Nu drar jag ju detta resonemang till ytterligheter bara för att jag tycker det gått för långt!?
Kramis på dej Maria
MariaEB sa…
Alltså, jag menar att du är värd kängorna - inte konsumpåsen! Inser att inlägget kunde misstolkas. Godnatt
Chris sa…
Nej Maria jag misstolkade inte!
Jag bara ville berätta att jag överdrev lite i mitt
Inlägg!!
Tack för dina härliga inlägg.
Kramis

Populära inlägg