Lucka 14 - Trendspaning.........

............Carro och jag har gjort en.

TRENDSPANING,
helt oseriös, men ändå tror vi på den!
Vi har kollat skyltfönster, vi har kollat brevlådan och vi har titta in ii affärerna.
Överallt är det MYS-PYS! 
Mys-Pys dressar (jag kommer att förkorta ordet mys-pys till MP).
MP shorts, MP toppar, MP tofflor, MP pyjamaser, MP tröjor, MP set, MP jackor, MP strumpor,
MP morgonrockar, MP plädar m.m
Ofta med stjärnor, rutor, snöflingor, lite romantiska blommor och prickar.
Materialet är ofta flanell, plysch, filt, sammet och bomull.
Brevlådorna svämmar över med reklamblad från dom olika firmorna, budkapet är köp MysPys!!
Vår upptäckt i denna spaning är att affärerna är sprängfulla med  MysPys.
Varorna kommer ALDRIG att ta slut!!!!?

Dessutom visar bilderna att dessa plagg ska användas morgon, middag och kväll!?
Tack och lov är one piece inte modern längre.
Det är ett plagg som passar bäst till bebisar.
Nu har vi en fråga:
Är det så att svenska folket ska MYSPYSA ihjäl sig veckan mellan jul och nyår???


Kontentan av vår spaning blir, köp inte nu.
Köp efter jul (läs......... juldagen)!!!
Budskapet då kommer att vara,
Köp för 100:- och Du får en MYSPYS-dress på köpet.
Kram C

Kommentarer

Carro sa…
Hehe. Vad rolig du är.

Jag får köps fler efter jul, eftersom jag älskar att krypa upp i en MP!!! ����
Chris sa…
Jag vet! Priset blir nära 0!?
Du kan köpa hur mycket som helst.
Kram och MP lite idag/kram
Maria EB sa…
Ni är helt klart rätt på trenden här. Och är det inte MP så är det blingbling och glitter i långa banor. Men, det är ju så i livet oxå - ena dagen paljetter, nästa flanell. Man får försöka hänga med i svängarna bara...kramkram
Chris sa…
Det har du rätt i!
Blingbling har vi sett en hel del av!
Kram
Unknown sa…
Haa haa haa :) kanske ska man börja köra mp-vardag, mp-fest, mp-träning..... Mp till allt lixom :) tack för tipset ska ha koll på rean! Kram
Chris sa…
Gör det! Det blir ingen brist på varor det kan jag lova!!
Kram C

Populära inlägg