Lucka 4 - Årets julklapp

Hej!
Årets julklapp, blev som Ni alla vet en råsaftcentrifug.
Och som Ni oxå vet så köpte jag en i höstas.
Jag har använt den en gång.
Jag tog lite av varje som jag hade hemma,
tre morötter, ett päron, ett äpple, en passionsfrukt, en grapefrukt, tre mandariner.
Allt skalat och putsat.
Mixa detta på ett tjillivipp!
Om Ni visste hur gott det blev!!!
VARFÖR??? Har jag bara använt den en enda gång, inte klokt.
Fram med maskinen igen.
Känner Ni igen Er?


För mej blir årets julklapp nr 1, ett armband.
Ge bort  det till någon Du håller kär.

100 kronor styck kostar armbanden.
Organisationen Fuck cancer säljer det.
Jag har skrivit mycket om denna organisation.
www.fuckcancer.net
 
KRAM C


Kommentarer

Maria EB sa…
I mitt fall kan jag säga att det beror på att apparaten har så många delar. Som är så jobbiga att diska. Hoppas din är mer fiffig. Men gott och fräscht blir det :)
Ska köpa band NU,
Kram
Chris sa…
Precis så är det nog för mej oxå!!
Köp armband!
KRAM C

Populära inlägg