Lucka 12 - Sjukskötersketips!

Hej!
Dagens lucka är ett jättebra tips från sjukvårdspersonalen på avdelning 85 i Lund.
Carros "syrra" Katarina hade superfina träskor.
Svarta med lite präglat mönster i skinnet och med en lagom klack.
Vilka läckra skor Du har sa vi.
Det är dom enda skor jag vill ha sa hon!!
Bekvämare finns inte.
Jag har ont i en höft och dessa träskor är dom som funkar bäst att gå i hela dagarna sa hon!
Det här var Katarinas träsko.
Läcker va?
 
Guldmetall, den får det nog bli!
 
På företaget www.dintoffel.se designer Du Din egen toffel
 
Följande steg måste gås igenom för att vi ska kunna tillverka en skräddarsydd toffel till dig
1. Välj klack till din toffel (Klicka på önskad klack)
2. Välj modell (Klicka på önskad modell)
3. Välj färg (Klicka på önskad färg)
4. Välj storlek
 
HÄR kan Du läsa allt om detta lilla trätoffelföretag.
Och det bästa av allt är priset 429 kronor!
OBS! "Syrran" Katarina var i ålder runt 27-28 år, och hade träskon med låg klack på jobbet och den med högre klack privat hemma.
Ett tips! Hon fick gå upp en storlek i dessa träskor.

Nu beställer jag minst ett par.
KRAM C
 

Kommentarer

Maria EB sa…
Kanske kan även jag som har knasiga fötter våga mig på ett par!? Har inte haft träskor på väldigt länge. Dom är ju väldigt ha-begärliga. Får se hur dina ser ut. Kram
Chris sa…
Dom som hade besvärliga fötter, höfter och knän kunde ha dessa trädojor.
Det verkade som dom var ett universalmedel.
Som det måste vi nog prova!?
Kram på dej/C

Populära inlägg