Lucka 9 - Lakritsfabriken.

Hej
Jag gillar lakrits.
För ett tag sedan läste jag i DI om framgångarna för Lakritsfabriken i Helsingborg.
I natt när jag inte kunde sova hittade jag dotterns present från kollegorna på Subaru. En mycket angenäm bekantskap blev det på nattimmarna. Men kl. 04.15 vaknade jag och var vråltörstig!!! 
Har oxå läst att mycket lakrits påverkar blodtrycket.
Men gott var det, särskilt chokladpinnarna fyllda med lakrits.   












Här ska vi med det snaraste göra ett besök.

NU ÖPPNAR VÅR BUTIK!

Onsdagen den 4 december slår vi upp portarna i våra nya lokaler på Ängelholmsvägen 34 i Helsingborg. Vårt provningsrum och café med butiksdel står färdigt och vi hälsar alla kunder, nya som gamla, välkomna att besöka oss. Under december har vi extra öppet så varmt välkomna att julshoppa i våra nya lokaler!



Öppettider fram till jul:
Måndag - Fredag 10.00 - 18.00
Lördag - Söndag 10.00 - 14.00

Detta inlägg är skickat från min IPhone.
Kram C 

Kommentarer

Populära inlägg