Lotta Agaton

Hej, är det lite halv-vardag-idag-eller??
Jag jobbar.
 
Lotta Agaton är nog svensk inrednings first lady.
Idag är hon sin egen chef men hon har tidigare varit redationschef för Residence.
Nu har hon uppdragsgivare som bl.a  Åhléns, Iittala och Hennes & Mauritz.
Hon gör en hel del jobb för inredningsmagasin.
Verksamheten består till 90 % av att vara stylist i samband med stora reklamkampanjer.
 
Hon har sitt kontor på Östermalm, där har hon oxå en välbesökt inredningsbutik,
som är öppen två dagar i veckan.
Bor Du i Stockholm ta chansen eller är Du på besök ta reda på öppettider.
Sägs vara en skattkammare för den som är inredningsroad!!!
Hemsidan är: lottaagaton.se
Hon har oxå en välbesökt blogg HÄR
 





 Stringhyllan på nytt sätt!
 
 Jag älskar reklamen för Stringhyllan!
 
Hennes devis är: "Jag följer alltid min magkänsla och har lärt mig att lita på den."
 
Snyggt va?
Men...........nu är Lotta Agaton trött på svart och vitt.
Vi får se vad som kommer!
Bilder från nätet.
KRAM C

Kommentarer

Maria EB sa…
Ja, idag får vi ta lite vardag...i synnerhet på matfronten. Hehe! Bra bloggtips att kolla in Lotta Agaton. Mycket fräsch stil, men visst saknar man lite färg!? Ska bli kul att se hur det utvecklas. Kram
Chris sa…
Jag tycker vi besöker affären!
I vår en stickutflykt!!
Nu blir det mager mat?!
Kram C
Maria EB sa…
Bra förslag med utflykt. Jag hänger med!

Populära inlägg