Lucka 18 - En app

Hej alla bloggläsare!
Hur går det för Er med julen?
Här händer inte ett skvatt!
Jag tror det blir jul ändå.
 
Jag har hittat en kul app.
Den heter Stand up!
 
Uppmaning är Stå upp & jobba!
På denna app kan Du se hur många kalorier extra Du har förbrukat genom att stå upp i stället för att sitta ner (kanske framför datorn).
För en kvinna på 62 kilo som stått upp i tre timmar motsvarar det till exempel 4,5 km i joggingspåret!!!
 
Undrar om "Stickorna" går med på att sticka.............stående?!
 
Mer TIPS!
Ät D-vitamin.
Ät mycket frön, förutom E-vitamin, nyttiga fetter och mineraler som zink, magnesium, selen och kalcium innehåller det inre skalet viktiga antioxidanter.
Solrosfrön, sesam-, pumpa-, lin- och psyllium.
Hälsokick!
 
KRAM C



Kommentarer

Anonym sa…
Kan det vara sant låter ju helt otroligt, men alla dessa fröer du räknade upp och mineraler äter jag, tur va?
LB
Carro sa…
God morgon.

Önskar världens bästa mammi en bra dag.❤

Kram
Chris sa…
Det gäller att leva sitt liv lite mer stående nu!!
Kram på dej LB från mej

Tack Carro stor kram till dej.
Snart ska vi kl granen, puss!
Maria EB sa…
Klart vi kan sticka stående. Det lär behövas efter all mat. Stor kram
Anonym sa…
Reste mig upp direkt när jag läste dagens tips...=)
Julkaramr till er o en extra stor till lilla Carro...=)// Gerd

Chris sa…
Tack för kramar/C

Populära inlägg