Julklappar!

Hej söndag!
Ganska fint väder här.
Vi ägnade vår lördag (efter jobbet) till god mat, gott vin, spel och dobbel!
Vi spelade "BLIRR", jag tror det är ett hemmagjort namn från svärsonens familj.
Jag har aldrig spelat detta kortspel förr men nu lärde jag mej,
jag hade ingen nybörjartur, dottern slog mej med hästlängder!!
Sedan hade vi det försenade julklappsspelet, första gången för mej och maken.
JÄTTEKUL!
En vinst var ett spel som heter Kalaha, jag förlorade den matchen oxå!
Har Ni sett mina nya julklappstallrikar från Granit, har tänk köpa dom länge men det har inte blivit av, nu kom tomten med dom.
I form av dottern!
 Lammfiolen från vännerna Britt och Hans smakade underbart gott till en vitlöksgratäng!!
TACK!

Äntligen äger vi en brännare!
Jag fick den i julklapp av maken.
Creme brulée, hemgjord. MUMS!

Så här glad blir man av god mat och vin.
Kvällen och natten avslutade vi med spel.
Och lite mer vin.
Och choklad.
Nu packar våra gäster och ska åka hem.
Idag blir det till att tvätta och röja!
KRAM C
 

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för veckan hemma. Så mysigt. Hur kan en vecka gå så fort? Men ändå gjorde vi så mycket. Kul! Även om man får ta en dag i taget.

Det var så kul att spela spel igår. Älskar det. Får vi göra om snart.

Kram Carro
Chris sa…
Du vann ju! Grattis!
Returmatch kräver jag.
Så mysigt vi haft.
Kram

Populära inlägg