Lucka 11 - Årets kvinna

Årets kvinna,
kan inte bli någon annan än vår dotter Charolina.
Den starkaste, den modigaste, den tålmodigaste, den snällaste
kvinna jag vet.
I november förra året ändrades hennes liv för alltid.
Inte bara hennes liv, utan också för Andreas, hennes man och för oss föräldrar, syskon, kompisar och övrig släkt och vänner. 
Ett svårt år har det varit.
Och svårt är det ännu.
 


Stort mod har Du Charolina.
Kram från mamma.

Klart att Andreas skulle vara med på en bild,
Ni är ju två körsbär på samma gren.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag röstar oxå på Carro 👍 vilken kämpe hon är 😊
Ha en fin dag styrkekramar till er från Ida H
Anonym sa…
Fina bilder..så glad o vacker...Stor kram Gerd
Anonym sa…
Så fint du skriver Christina, och naturligtvis håller vi med!
Hon är grym! Stor kram
Eva
Unknown sa…
Håller helt med!! Hon är helt fantastiskt på alla sätt och vis 💛 Våran KÄMPE bästa Carro!! Puss
Anonym sa…
Hållet definitivt med. Så mycket som jag skrattar med Carro gör jag nog inte med någon! Världen härligast finaste snyggaste omtänksammaste Carro!

Carro, jag är så glad att jag har dig som vän, att vi fann varandra uppe i en fjällstuga. Du ensam , jag ensam. Tur att min mamma ringde till din mamma för att få ditt telefonnummer. 💕💕💕

Kämpa finaste vän!!
Kram Ida.M
Anonym sa…
Instämmer helt i det du skriver Christina! Finare
Vän än Carro får man leta efter !
Hennes envishet gör henne stark!
Vi finns med er hela tiden! 💗💗💗💗
Kram Tesse
Maria EB sa…
Ja, Carro är värd en utmärkelse helt klart. Jättetuff i denna livets djupa svacka. Hoppas att klättringen uppåt är på G nu. Bra förebild i mamma är till stor hjälp oxå, tänker jag. Kram
Maria EB sa…
Ja, Carro är värd en utmärkelse helt klart. Jättetuff i denna livets djupa svacka. Hoppas att klättringen uppåt är på G nu. Bra förebild i mamma är till stor hjälp oxå, tänker jag. Kram
Unknown sa…
Carro - Årets Kvinna. Skriver under såklart! För den sanna kämpe hon är. Men också för den otroliga humorn hon har. Sprider glädje och skratt vart hon än går.

Kram Miranda

Populära inlägg