Juldagen 2013

Hej!
Hej på Er.
Nu är min julkalender slut för i år.
Tack för att Ni tittat in!
Det blev ibland en ganska sorglig julkalender tycker jag.
Men så är livet just nu.
 
Julafton är oxå över och idag är det juldagen.
Vi firade en julafton som passade Carro perfekt.
Julklappsspelet och ris alá Maltan hann vi aldrig med så det ska vi njuta av ikväll.
 
 Före lunch kom några ur Carros tjejgäng och överraskade.
Ida som är "amatörsilversmed" hade gjort hjärtringar i silver, helt bedårande,
nu har alla tjejer varsin lika ring.
Här kollas perukerna in!
 
 Blommor, brev, mail, telefonsamtal, presenter njuter vi av i överdåd.
TACK!
Maken matar vår nya hyresgäst, ekorren, alla ska ha sitt på julen.
Han är vårt stor charmtroll just nu, kolla in filmen jag gjort, finns i bloggen.
 
 Vår julafton.
 
 Dom små söta hjärtringarna i silver.
 
Nu ska vi leva Lantliv idag.
Jag önska Er alla en fin dag.
På höglandet duggar det inget vidare julväder.
Stor kram från C


Kommentarer

Anonym sa…
Tack för att vi fick komma förbi och för supergott
Fika! ( som alltid)
Puss och kram Tesse
Chris sa…
Kram det var härligt att se er!
Tack för att ni tittade in.
Stor glädje.
God fortsättning på helgen önskar jag dej.

Anonym sa…
Håller med föregående talare (skrivare?) Tack för gott fika och hoppas att vi ses snart igen 💜 Kram Matilda
Anonym sa…
Ja va mysigt och komma förbi er och kramas lite. Ni är så fina allihopa hela familjen!
Mkt goda kakor, dom ska ja göra.
God fortsättning nu.
Kram kram 💕💕 Ida
Chris sa…
God fortstättning på er.
Hoppas vi ses snart igen.
Det är alltid lika kul att träffa er.
Fina ringar ni har!
Kram C

Populära inlägg