Lucka 13 - Lucia

Idag är det Luciadagen och jag har ingen aning om hur jag ska fira den!
Jag ska jobba, hoppas på en liten Luciafika med tjejerna före jobbet.
Kom hem igår kväll efter en sejour i Skåne.
En lugn och skön kväll är det enda jag önskar mej.
 Ett besök på Blackballons i Helsingborg blev det igår.
Dom finns på nätet.
 Blackballons, inredning och design.
 Oxå ett besök på Lakritsfabriken som flyttat från Ramlösa till Helsingborg.
 Här blev det några julklappar.
 Så här såg det ut i söndags på vår resa till Skåne, fy.
Bilen gick som på räls.
En fyrhjulsdriven bil med dubbdäck, maken körde om alla!!!!
Som fanns ute på vägarna vill säga!?
Ha en fin Lucia alla kära bloggläsare.
Extrakram på dej Carro!
KRAM C



Kommentarer

Carro sa…
Ha en skön dag och vila. Kan behövas så som jag blivit upppassad. ❤️
Tack för all hjälp och ha en fin lucia.

Kram
Chris sa…
Njut av denna Luciadag.
Nu till jobbet, skylta om idag.
Nu en promenix !!
Gillar att sköta om dej.
Puss
Maria EB sa…
Ni är ju för goa! Ha en skön och fin Lucia-kväll båda två! Kram
Chris sa…
Gó Lucia på dej, vi ses på måndag/stor kram C
Anonym sa…
Kram på Lucia 💗💗💗💗💗💗
Tänker på er!
Puss
Tesse
Chris sa…
Puss på vännen min.
Ha en fin helg Tesse.
Kram C o C

Populära inlägg